Csú-Sziki Kalandpálya, Kalandpark Szeged
Kalandra fel!

 

Vállalunk csapatépítést, csapatépítő tréningek lebonyolítását munkahelyi , baráti közösségeknek, kluboknak.

Ide tartozik az iskolai csapatversenyek, klubversenyek,  (terepgyakorlat) vetélkedők lebonyolítása is.

 

Példaként   említenék egy napos programot, amin természetesen változtatunk a csapatok igénye szerint:

 

1.  Tárgy:  csapatépítő tréning lebonyolítása

 

9.00-9.15        résztvevők megérkezése

9.15-               a résztvevők csoportokra osztása

                       öltözés-hegymászó felszerelés felvétele

                       a kalandpálya használatának oktatása

                       bemelegítés

10.00-12.00    tréning a földön,

                       és/ vagy a kalandpálya leküzdése

12.00 -13.30   ebéd, ( pihenő, rejtvény befejezése, eredményhirdetés

13.30- 18.00    a tréningek folytatása, és/ vagy a kalandpálya leküzdése

 

2.  Vállaljuk:

2.1         Tárgyi feltételek biztosítása

     

-       a rendezvény megtartásához, lebonyolításához szükséges felszerelések biztosítása

-       a kalandpálya használatának korlátlan biztosítása védőfelszereléssel

-       60 főre sörasztalok, székek biztosítása

-       1 db hűtő biztosítása

-       Ivóvíz

-       mosdó és tisztálkodási lehetőség

Étterem , szállás található az EKO PARK területén.  

2.2         Személyi feltételek

 

-  minimum    2-3 fő csapatépítő tréner - Kinga, Pisti rekreációs   szakemberek ( ld. munkatársaink "fül" alatt )

-    minimum :            3 fő kalandpálya felügyelő

 

 

A tréning feladatai ( tervezet )

 

 

időpont:       

időtartam:     09:00-18:00

érkezés:         9:15-ig

 

program

9:15-9.30        köszöntés, eligazítás,

csoportok kialakítása, rejtvények kiosztása:

 

-         a 60 főt (illetve ahányan megjelennek) 3 csoportra osztjuk

-         mindhárom csoportból kb. 7-7 jelentkező azaz kb. 20-21 ember kezd a pályán

-         tehát a maradék 3 X 13 fő vesz részt elsőként az egyéb játékokban

 

 

9:10 - a pályára készülők felöltöztetése, oktatása

-    ezalatt a többiek elkezdik a játékokat a játékvezetők irányításával

ajánlott játékok:

játék neve

résztvevők száma

időtartam

pókháló

10-12fő

1 óra

kozmikus tó

6-8fő  

1 óra

csapdába esve     

5 fő

1 óra

lépj a négyzetre

12-24 főig

5-15 perc

hullahopp karikák

10-12 fő

10-15perc

íjászat

igény szerint

 

stb

 

 

 

12:00-13:30    ebéd, pihenő, rejtvény befejezése, eredményhirdetés

13:30-18:00     kimaradt játékok kipróbálása, befejezése, bizalmi esés

                         igény szerint: pálya használata, íjászat, pétanque

 

 

Kiegészítés:

Mindhárom kb. 20 fős csapat tagjai maguk dönthetik el, hogy közülük ki, mikor melyik foglalkozásban vesz részt, a lényeg, hogy aktívak legyenek.

Amikor egy csapattag végez a kötélpályán igény szerint pihenhet és/vagy beállhat valamelyik kezdődő játékba, hogy erősítse a csapatatát illetve megfigyelőként is részt vehet bármelyik foglalkozásban.

Ugyan így, ha valaki egy feladat befejezése után úgy dönt, hogy kipróbálja a kötélpályát vagy akár az íjászatot azt is megteheti.

Érkezéskor mindhárom csapat kap egy-egy kersztrejtvényt, amit a nap végére meg kell oldaniuk.

Az egyes feladatok teljesítéséért információkat, kérdéseket kapnak a rejtvényhez, ami közelebb viszi őket a megoldáshoz. Az a csapat nyer amelyik a legnagyobb részét megoldja a rejtvénynek. Azonban amelyik elsőként kitalálja a megfejtést plusz pontokat szerez.

A feladatok során összegyűjthető kérdések száma

játék neve

résztvevők száma csoportonként

időtartam

összegyűjthető kérdések száma feladatonként

pókháló

10-12fő

1 óra

2 átjuttatott csapattagért jár egy kérdés,

így összesen max 6 kérdés szerezhető meg ebben a feladatban.

 

kozmikus tó

6-8fő  

1 óra

sikeres megoldás esetén 2 résztvevőért jár 1 kérdés összesen max 4 kérdés szerezhető meg

csapdába esve  

5 fő

1 óra

siker esetén 4 kérdést kap a csoport

 

lépj a négyzetre

12-24 főig

5-15 perc

siker esetén 6-10 résztvevőért 2, 12-14 résztvevőért 3 kérdés jár

hullahopp karikák

10-12 fő

10-15perc

siker esetén 6-18 résztvevőért 2,

10-12 résztvevőért 2 kérdés jár

 

kötélpálya

max. 20 fő

30-60 perc/fő

2 sikeresen teljesítő csapattag után 1 kérdés jár, így összesen 10 kérdés gyűjthető így össze

 

íjászat

igény szerint

 

               kis gyakorlás után a vállalkozóknak egy lufit kell eltalálniuk amiben egy ismert ember fotójának darabjai találhatók, amit összerakva a kersztrejtvény egy kérdésének megfejtését adja